- Klantenservice
- Over Phone-Factory.nl
- Werken bij Phone-Factory.nl
- Zakelijk bestellen
- Meest gestelde vragen (FAQ)
- Verzenden & Retourneren
- Betaalmogelijkheden
- Webshop Keurmerk
- Algemene voorwaarden
- Privacy Policy
- Sitemap
- Klachten
- Phone-Factory Kortingscodes
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Limpergstraat 6
2288 AD Rijswijk
Nederland
BTW: NL863469796B01
KVK: 85014575